reklama

Ako som sa "pobavila" na televíznych novinách

Tento rok som mala prvý raz po 8 rokoch dovolenku počas leta. Niežeby som ju nemohla dostať minulé roky, ale teraz dozrel asi ten správny čas. Vždy som si myslela, že lepšie je dovolenkovať počas iných mesiacov v roku ako v lete, keď nič iné človek sa aspoň vyhne náporu na letisku a turistom. Turistov je stále rovnaký počet a letiská sú rovnako plné a niekde priam preplnené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Tento rok dozrel čas a ja som siužívala 13 dní dovolenky s mojim priateľom. Počas dovolenky sommala čas pozerať televízne noviny oboch komerčných televízii.Občas ma ich reportáže nadvihovali zo stoličky, lebo tamprezentovali informácie, ktoré boli nesprávne, neprofesionálnespracované, alebo to boli úplne výmysly. Chápem, že je "uhorkovásezóna", ale to snáď neznamená, že môžu šíriť polopravdya bludy.

Naposledy som neobsedela na stoličkevčera (17.8.2008), keď v televíznych novinách televízie Markíza odznela v reportáži #9 Revolučný vynález na Slovenskuinformácia, že dvaja študenti Zvolenského gymnázia vynašli too čo sa pokúšajú počítačové firmy a univerzity na celom sveteuž celé roky s pomocou ich vynálezu prestaneme možno už o párrokov používať počítačovú myš... . Vyjadrenia „My smejediný na svete, ktorí máme tento systém …, no nedokážuzaznamenať tú tretiu dimenziu.“ bolo minimálne zavádzajúce. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priznávam sa, že síce nemám vzdelanie v príslušnej oblasti minulý rok som mala možnosť byť na jednej konferencii v Dánsku (ICAT/LEDA2007), kdeprezentovali aj študenti jednej Dánskej univerzity svoj projekt,ktorý bol na podobnom princípe. Poslala som link na reportážsvojmu priateľovi, ktorý sa v tom vyzná(http://www.linkedin.com/in/janoc) a ako mi napísal dobre sa na tomzabavil a potvrdil, mi moju predtuchu, semestrálny projekt jehoštudentov, ktorý som videla minulý rok fungoval presne rovnako. 

V budúcnosti by som doporučilaredaktorovi skôr ako niečovydá von skúsiť zistiť, či nepúšťa von nezmysel, na ktorom sav lepšom prípade dá pobaviť a v horšom to svedčí minimálne ojeho neprofesionalite a nezáujme k svojej práci. Inak si to totižneviem predstaviť ako môže takú vec pustiť do sveta. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A aby som svojpríspevok ukončila niečim iným ako bla bla bla, a nebolo možné si myslieť, že som is na neho len zasadla, tak uvádzamzopár článkov na prečítanie, ktoré dokazujú, že niekedy čoje na Slovensku nové a revolučné, je vo svete už známe a tozopár rokov a možno už aj desaťročí. 

Bell labs patentz roku 2000: http://www.bell-labs.com/user/senthil/6Dmouse.html Ď alší,francúzsky článok z roku2002: http://iit-iti.nrc-cnrc.gc.ca/iit-publications-iti/docs/NRC-44996.pdf

Aešte jeden článok na túto tému z roku 1998, dokonca bez tej„rukavice“: http://www.aaue.dk/~janoc/files/doc/papers/sccg2k.pdf

To je zatiaľvšetko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: Už sa tešímna ďalšie dobré a kvalitné reportáže v televíznych novinách.

Silvia Slezáková

Silvia Slezáková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý verí, že ľudia nie sú len zlí a po tme bude svetlo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu